Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


At Last All The Sort of Problem Clear

At last baru la aku dapat line internet yang teramat bengong ini. British Telecomunication nama diberi atau nama singkatnya BT. Sebulan lebih tanpa internet bagaikan tak bererti hidup ini. Ewah-ewah. Punya la boring duduk rumah, Allah saja yang tahu. Dah dapat internet ni barulah boleh aku updatekan kembali blog aku yang telah lama merindu. Aku akan ceritakan kembali detik-detik cemas semasa dalam perjalanan ke Glasgow nie. Tunggulah post yang akan datang, akan ku rungkaikan satu-persatu journey yang sungguh mencabar ini sehinggalah aku dapat line BT nie pada hari ini Jumaat (12 Dec 2008).

Semua kisah-kisah yang akan dipaparkan merupakan flashback yang tidak boleh menggunakan flash kamera biasa.hahaha. Dah bengong sebab sejuk sangat kat Scotland nie. Otak dah beku. Kisah-kisah tragis, suka duka kehidupan, lucu, sedih, gelak ketawa, mandom, murung dan bosan akan diceritakan. Oleh itu jemputlah kawan-kawan untuk baca cerita aku nie without hidden charges. Layannn!!!

Salam dari Govanhill, Glasgow, United Kingdom.

No comments:

Post a Comment