Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Produk Yang Menguntungkan di Internet

Saya pernah kemukakan 1 soalan kepada Dr Irfan Khairi dalam seminar beliau pada tahun lepas, soalannya lebih kurang.. " Apakah produk atau servis yang paling menguntungkan di Internet ? " .. satu soalan itu saja telah menyebabkan bermula bunyi kecoh para peserta seminar yang teruja menunggu jawapan Dr Irfan...

Mmg itulah yang ditunggu-tunggu sebenarnya.. pengalaman orang yang dah berjaya terlalu mahal harganya.. Mustahil nak lepaskan peluang sebegini besar semasa menghadiri seminar Dr Irfan..

Secara ringkas dan mudah Dr Irfan menghuraikan jawapan kepada soalan saya ialah dengan mendedahkan pengalaman beliau membuat infoproduk digital 'ebook' berkaitan dengan niche "Malaysia Travel Guide" khusus kepada komuniti backpackers seluruh dunia. Info yang beliau dapat daripada brochures dan maps secara mudah di Malaysia, dan menjual 'ebook' informasi tersebut kepada golongan sasaran dengan matawang USD dan GBP. Sudah tentu ia mendatangkan pulangan yang lumayan kerana niche tersebut benar-benar 'targetted' dan ada 'demand' yang banyak dalam komuniti web backpackers.

Itu pengalaman seorang jutawan siber jutawan Malaysia yang telah berjaya menjual ebook dgn kos yang rendah dan pulangan yang lumayan. Jawapan beliau sudah cukup menyakinkan saya semasa seminar tersebut dan sebab itulah saya mula mendedahkan rahsia infoproduk yang paling menguntungkan di Internet melalui karya EbookJutawan.

Cara untuk bangunkan ebook dengan pelbagai perisian telah dibongkar. Dan saya tak lama lagi akan dedahkan teknik rekabentuk ebook dengan Adobe InDesign yang cukup hebat serta memberi kepuasan dari segi design dan content. Harga masih dalam promosi sebelum saya buka untuk affiliate programme.

So sebelum ia naik harga saya nak pesan kepada semua yang belum mendapatkannya supaya cepat-cepat order sekarang sebelum terlambat.. Masa inilah untuk berjaya lebih cepat melalui pengalaman otai-otai seperti Dr Irfan, Patric Chan, Sen Ze dan sebagainya. Jadikan ia koleksi berharga tahun ini !!

Source : rahsiaebiz

No comments:

Post a Comment