Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Ke KPT di Putrajaya

Pagi tadi aku dan isteri ke Putrajaya untuk hantar perjanjian serta borang-borang yang telah lengkap diisi ke KPT di Menara PJH Putrajaya. Perjalanan mengambil masa kira-kira 2 jam dari Melaka. Cuaca pula redup. Alhamdulillah. Dari Seremban masuk susur KLIA dan Shah Alam. Wife aku cakap....betul ke jalan ni. Takde tulis pun Putrajaya. Betul le....kata aku confident. Aku dah selalu jalan situ. Sampai Putrajaya, sesat pulak sekejap. Dah masuk jalan lain. Aduh, nasib baik sesat dalam kawasan Putrajaya. Kalau sesat sampai Permatang Pauh, tak ke naya.

Cari punya cari maka terjumpalah Menara PJH yang sedang direnovate tu. Kami masuk blok 2 tapi salah tempat. KPT di blok 1 tingkat 4. Cari lagi dan at last barulah jumpa. Masuk dan jumpa Pn. Suzila, terus bagi segala apa yang kami bawa. Rupanya dia taknak semua e.g gambar x-ray. Lepas tu dia bagi satu berita gembira pada kami. Nak tahu beritanya? Email aku. Lepas tu kami pun terus balik ke Melaka membawa hati yang riang gumbira.

No comments:

Post a Comment