Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua yang mengenali diri aku. Yang tak kenal pun buat buat kenal la. Maaf kezahiran dan kebatinan aku ucapkan. Mohon ampun atas salah silap, termengumpat, terkutuk, termakan, terminum, tercaci, termuntah, terbalik, terbongkang, terbang, dan berbagai ter lagi yang aku lakukan tahun lepas.

Tidak lupa juga kepada ayah aku yang berada di alam berzakh. Semoga tenang, aman dan damai di sana. Untuk ibu aku, semoga cepat sembuh dari sakit. Kepada my sweety, semoga menjadi isteri yang solehah dan my kids Ulfah dan Arif, moga menjadi manusia berguna di kemudian hari. Tahun ni beraya di Terengganu. Tahu tak sebab apa beraya kat sana. Senang je, sebab tahun lepas dah beraya kat Melaka.keh.keh.keh.

No comments:

Post a Comment