Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Aku Tension Hari Nie

Aku tension hari ni. Buat itu tak kena. Ini tak kena. Kepala berserabut. Macam-macam benda nak fikir. Aduh....For sure seperti biasa duit gaji bulan nie memang tak cukup nak tampung semua expenses. Nasib baik Arif akan ditukarkan ke Tadika KEMAS yang mengenakan bayaran RM80 lebih murah dari harga sekarang. Ulfah still kat Tadika Seri Awan Suria. Projek jana wang wang dari internet masih dalam peringkat pembikinan. Banyak sungguh yang kena belajar especially promotion. Sekarang ini sedang merangkak bagai bayi baru lahir.

Internet kat opis pulak lembab macam siput sedut (siput babi lagi laju dari siput sedut). Tapi masalahnya sekarang kedua-dua siput tu memang lembab. Pastu kejap-kejap hang..hang..hang..Rasa nak campak cpu dari tingkat 5 bangunan nie. Tak boleh multipages (perkataan baru) pc nie. Nasib baik pc aku kat rumah tu laju. Tapi kadang-kadang sangkut jugak. Tapi takpe. Jarang sangat dia hang. Processor 2.8 RAM 7 ratus lebih. Ada graphic card lagi.

Laju macam mana pun tapi kalau tak menjana pendapatan dari internet tak guna jugak. Akan aku buktikan aku mampu dapat menjana wang dari internet dan seterusnya menjadi Internet Marketer berjaya yang hanya bekerja dari rumah. Aku mahu menjadi ayah dan suami yang bertanggungjawab. Wife aku banyak tolong aku sekarang ini. Aku akan balas setiap jasa yang dicurahkan. Tungguuu....

No comments:

Post a Comment