Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Banyaknya Borang

Aku pening untuk mengisi borang untuk apply visa. Setiap borang visa ada 20 muka surat. Maknanya kalau empat orang kena isi 80 helai mukasurat. Mati ooo.. Tapi bukan semua kena isi. Yang takde kaitan tak payah lah isi. Tapi soalan dia pelik-pelik. Macam-macam ditanya. Kena cari dua orang penjamin pulak. Ni yang aku lemah ni. Aku akan cuba minta kakak aku jadi penjamin. Kena buat semua nya dengan kadar yang cepat. Takut nanti terlewat untuk diproses.

Hari Khamis minggu ni nak pergi buat medical check up dan nak buat passport antarabangsa. Duit semua tu. Mak aku semakin sihat aku tengok. Dia dah boleh angkat tangan dan kaki sedikit. Alhamdulillah. Minggu ni kena pergi lagi jumpa Hj. Mazlan di Jasin nun. Kena urut lagi untuk hilangkan angin ahmar tu. Gaji pulak belum masuk lagi. cepat la masuk. Banyak benda aku nak bayar ni. Kena settlekan semuanya dalam bulan puasa ni.

No comments:

Post a Comment