Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Listing Ebay

Hari nie wife aku tak bawa laptop kat U. So aku bolehlah buat design untuk item ebay yang aku nak listing esok. Kena listing esok untuk auction duration time 3 hari dan akan berakhir hari Ahad. Kalau tidak tak sempat. Semalam dapat satu dropshipper yang agak power. Banyak item-item dia. Aku tak sempat nak explore. Sempat bookmark jer. Lepas listing nanti aku akan godek web dropshipper tu. Nak tau nama dropshipper tu? Tak payahlah sebab aku tak berjual beli lagi dengan dorang. Nantilah, banyak lagi benda lain yang aku nak pikir. Ok la, nie je yang sempat aku post. Nak buat kerja pulak. Lain kali aku post lagi.

No comments:

Post a Comment