Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Tukarkan Kajian Anda Dengan Wang

Jika saya boleh tunjukkan jalan untuk menambah pendapatan anda sebanyak 70%, 80% dan 90% biar apapun latarbelakang pendidikan anda mahupun pengalaman kerja anda.....sudikah anda meluangkan beberapa minit dari masa anda?

Kumpulan pakar kami telah menghabiskan banyak masa berbincang dalam merekabentuk satu kaedah termudah untuk membolehkan anda semua bekerja dan menjana pendapatan tambahan dari keselesaan rumah anda.

Kebelakangan ini kami pasti ramai daripada anda telahpun terserempak dengan program-program "Menjana Pendapatan Daripada Rumah". Mungkin ada diantara anda telahpun memesan dan membeli produk-produk ini hanya untuk mendapati bahawa ia hanyalah merupakan e-book seperti "40 Cara Menjana Pendapatan" yang memerlukan kita menjualnya semula.

Ini tidak termasuk saham internet yang menyebabkan ramai daripada kita kehilangan ribuan ringgit. Tetapi laman ini bukanlah program-program seperti itu. Jauh sekali daripada pelaburan internet. Anda tidak akan boleh menjadi kaya dalam masa semalaman serta boleh membeli rumah dan kereta mewah dalam masa sebulan. Tetapi anda boleh mendapat sehingga RM150 untuk satu atau dua jam masa yang anda luangkan setiap hari.

Anda tidak perlu menjual apa-apa.Anda juga tidak perlu mempunyai kemahiran komputer yang tinggi. Memadai anda mempunyai pengetahuan asas dalam internet. Kami telah dan akan terus membuktikan kepada rakyat Malaysia cara-cara bagaimana untuk mendapat bayaran bagi setiap pandangan ataupun pendapat mereka.

Program kami akan membantu dan menunjukkan pada anda bagaimana :Mendapat sehingga RM60 sejam mengisi borang soal-selidik(survey)secara on-line. Mendapat sehingga RM90 sejam menjawab soal-selidik melalui telefon. Mendapat sehingga RM50 sejam dengan mengambil bahagian dalam "focus group"online di bayar(bergantung kepada syarikat)untuk mencuba produk baru yang akan dihantar kerumah anda.

Memberikan pendapat anda mengenai sesuatu laman web dan anda akan di bayar. Bunyinya terlalu menarik bukan?.....Biar kami terangkan dengan lebih lanjut bagaimana program ini berfungsi.

Baca seterusnya di kajianpendapat

No comments:

Post a Comment