Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Pengganas Yahudi Yang Celaka Lagi Haram

1) Satu dunia sedang 'bising' dengan keangkuhan dan kegilaan PENGGANAS YAHUDI di negara syaitan Israel yang dengan rakusnya MEMBUNUH, MEMBAHAM dan MEMBELASAH si lemah rakyat Palestin di Tebing Gaza.

2) Kita di Malaysia juga sedang geram dan benci melihat malapetaka yang hakikatnya sedang mendapat 'sokongan dan semangat' daripada Amerika Syarikat selaku sahabat karib kerajaan Israel.

3) Ada yang melakukan demonstrasi secara besar-besaran bagi melempiaskan perasaan sedih mahupun meluat terhadap rejim Zionis yang kelihatannya tidak ubah seperti sejarah Nazi di Jerman dahulu.

4) Maka kelihatanlah bendera Amerika dan Israel dibakar hangus, patung-patung Presiden George Bush dan Perdana Menteri Ehud Olmert dihentam lalu diapikan dan aneka kain rentang dengan disertai pekikan celaan sebagai tanda protes kepada tindakan PENGGANAS YAHUDI terhadap rakyat Palestin. Semuanya kelihatan bersemangat umpama pejuang jihad yang tidak takut mati dan sungguh sayangkan rakan-rakan nun jauh di bumi Palestin itu.

Baca seterusnya di Inspirasi1982

No comments:

Post a Comment