Sebuah Catatan Pengembaraan Hidup. Mencari Redha Dalam Realiti Kehidupan. Mengutip Pengalaman Di Sepanjang Liku Perjalanan. Buat Bekalan Mengadap Tuhan.


Selamat Hari Jadi

Selamat Hari Jadi kepada isteri tersayang, anak lelaki aku dan aku. Kami bertiga punya tarikh lahir memang dekat. Anak lelaki aku 25 Jan, isteri aku 31 Jan dan aku 2 Feb. So selamat hari jadi kepada kami. Memandangkan takde ucapan dari sesiapa pun, maka kami ucapkan kepada diri kami sendiri....hehehe. Kesian anak perempuan aku, tarikh lahir dia 18 Jun. So dia sambut sorang-sorang.

Sorry lah, aku kurang post minggu nie sebab nak buat majlis kesyukuran. Insyallah minggu depan, aku akan aktif seperti biasa. Banyak kerja nak buat nie. Nak pergi beli barang-barang raw material, nak sediakan bahan-bahan untuk masak, nak basuh pinggan mangkuk, nak kemas rumah dan sebagainya. Tetamu yang bakal hadir kira-kira 8000 1/2 juta orang.

Ok lah, nak tido dulu. Baru lepas potong rangka ayam. Mengantuknya....dah pukul 3 pagi dah nie. Sempat lagi buat post mengarut nie....hehehe...bye.

No comments:

Post a Comment